perjantai 25. lokakuuta 2013

Don't wanna wait another day!

moikkamoi loma on kohta jo ohi oon vaa hengaillu raahes :) mulla on pari kuvaa meiä hurjista ja mahtavista mad-bileistä perjantailta jossa mulla meni puhelinki rikki(sain jo takas jee)
SITTE SEURAAVA ASIA! multa on tosiaanki kyselty nyt tosi paljon että jos alkaisin vlogaan ja se ajatus on alkanu houkutteleen mua itteäki. aijon alottaa sen sillä tavalla että TE siellä saatte lähettää mulle kysymyksiä ja mä vastaan niihin mun ekalla vlogilla! huom jotaki semmosia kunnon kysymyksiä ei mitään tykkäätkö kissoista haha :D voin niistä kysymyksistä saaha sitte ideoita seuraaviinki vlogeihin! eli nyt aivonystyrtä käyttöön ja kysymään multa täällä blogissa kommenteissa tai ASKISSA jonka saat auki painamalla TÄSTÄ! laita joku tunniste kysymykseen että se on blogiin tarkotettu koska mulla tulee sinne muitaki kysymyksiä >:D
ELI SIIS
 

1 kommentti:

  1. kerro pesiksestä jotai mm. millo alotit sen, ootko tutustunu uusii ihmisii, kaua oot harrastanu sitä, mitä paikkaa pelaat, onko millanen joukkue (hyvä joukkue henki yms) :) ja millaisista elämistä pidät? maatila, eksoottiset ym :) ootko koskaa ratsastanu? :) siinä pari kyssää :) ja vielä plussat sulle ku sul on anonyymikommenttijuttu, koska monilla ei ole :/ ekan kerran siis luin sun blogii, löysin sun askin kautta ja vaikuttaa kivalta! :) sait uuen anonyymilukijan! :')

    VastaaPoista